Igor_Pavela_IZVRSNOST_KAO_STANDARD_U_UGOSTITELJSKOM_POSLOVANJU_webknjizara_redak_WEB_1126
Product Code: W-1126

IZVRSNOST KAO STANDARD U UGOSTITELJSKOM POSLOVANJU, Igor Pavela

Sažetak:

Materija predstavljena u knjizi četirima poglavljima i 24-ma potpoglavljima iskusnim ugostiteljima će pomoći u unapređenju vlastitog poslovanja, a nedovoljno iskusnim u postavljanju optimalnog koncepta poslovanja.

U prvom poglavlju dane su specifičnosti ugostiteljske djelatnosti i poveznice ugostiteljstva kao sastavnice destinacijske ponude te sastavnice implementacije standarda kvalitete u formalne ugostiteljske procedure. Drugo poglavlje odnosi se na upravljanje osobljem u ugostiteljstvu. Na temelju vlastitih iskustava i aktualne literature autor je predstavio kriterije za zapošljavanje uz temeljnu klasifikaciju radnih mjesta i definirane standarde kvalitete. U poglavlju se obrađuje i motivacija zaposlenika s praktičnim smjernicama kako se ona uspješno prakticira. U mnoštvu primjera iz dugogodišnje međunarodne prakse autora, vlasnik malog lokala s tek nekoliko zaposlenih pronaći će ideje kako unaprijediti poslovanje. Ovo poglavlje završava predstavljanjem Pravila kuće i kodeksa ponašanja osoblja prema kojima svaki ugostitelj može oblikovati svoje pravilnike sukladno sa svojim potrebama i vizijom svoga lokala.

U trećem poglavlju prvi put u znanstvenoj knjizi iz ugostiteljstva u 15 potpoglavlja detaljno se argumentiraju razlozi koji neke ugostitelje čine uspješnima, a druge neuspješnima. Upućuje se na problem zone komfora zaposlenika i vlasnika lokala, što je prvi korak u transformaciji lokala, koji dobro posluje, u osrednji i neprepoznatljiv subjekt. Opisane su dvojbe povezane s etičkim standardima u ugostiteljskom poslovanju. Nedovoljna povezanost poslovnih operacija jedna je od rak-rana u poduzetničkom poslovanju, pa je autor problematici vertikalne i horizontalne komunikacije u ugostiteljskim operacijama posvetio jedno potpoglavlje. Autor ističe važnost autoriteta u upravljanju zaposlenicima, discipline i samokontrole osoblja. U nastavku suprotstavlja prednosti i mogućnosti multitaskinga improvizacijama koje su još uvijek uobičajene i učestale u ugostiteljstvu. Objašnjavaju se posljedice intruzivnosti usluga u ugostiteljsku i daju upute kako izbjeći loš dojam kod gosta. Praktičnim primjerima predstavljeni su obrasci jačanja intenzivnosti ugostiteljske usluge i stvaranja dojma da je gost uvijek u pravu. Središnji dio ovoga temeljnog poglavlja knjige zaključuju potpoglavlja u kojima se predstavlja uloga marketinškoga informacijskog sustava u ugostiteljskom poslovanju te pristupi osmišljavanju i uvođenju novih ugostiteljskih operacija u praksi. U završnom dijelu trećeg poglavlja opisani su načini prilagođivanja ugostiteljskih operacija ciljanim segmentima gostiju te načini otklanjanja uočenih nedostataka ugostiteljskih operacija. Poglavlje zaključuje materija koja se odnosi na proaktivno upravljanje osobljem, informatičke aplikacije i njihovu ulogu u ugostiteljskim operacijama. Na kraju se ističe važnost povezivanja analitičkih evidencija s kreativnošću u cilju održavanja visoke razine konkurentnosti ugostiteljskog subjekta.

U zaključnom poglavlju dodatno su naglašene najvažnije znanstvene i praktične činjenice koje značajno doprinose uspješnosti poslovanja lokala, održavanju njegove konkurentnosti i stjecanju lojalnih gostiju.

 

Bilješka o autoru:

Igor Pavela svojim je autoriziranim priručnikom o upravljanju ugostiteljskim poslovanjem inicirao nastanak ove znanstvene knjige. Aktivno se bavi ugostiteljstvom više od deset godina. Trenutačno je profesionalno angažiran kao menadžer Masline Resort, najluksuznijeg hrvatskog hotela kategorije 5 zvjezdica. Prethodno je godinama bio angažiran kao ugostiteljski menadžer na jednoj od najvećih američkih cruise kompanija. U takvim je profesionalnim angažmanima upravljao timovima od stotinjak i više zaposlenika pokrivajući kompletno ugostiteljsko poslovanje više od 20 različitih barova. U ugostiteljskoj praksi je stjecao iskustvo na svim djelatnim pozicijama, od operativnih do strateških u vrhovnom menadžmentu. Blisko je surađivao i učio od vrhovnih menadžera i predsjednika uprava velikih internacionalnih turističkih i ugostiteljskih kompanija. Često svojim edukativnim materijalima, znanjem i iskustvom obučava prilagođenim programom osoblje i menadžment ugostiteljskih objekata postižući izvrsnost kao standard.


Ključne riječi: ugostiteljstvo, izvrsnost, kvaliteta, poslovanje, upravljanje

E-mail: Kontakt 

 

Naslov: IZVRSNOST KAO STANDARD U UGOSTITELJSKOM POSLOVANJU
Autor: Igor Pavela
Broj stranica: 192
Nakladnik: ASPIRA, visoka škola za menadžment i dizajn
Godina izdanja: 2021.
ISBN: 978-953-8356-00-1
Tisak: digitalni tisak knjiga - print na zahtjev

 

Kako naručiti knjigu? Proces online kupovine jednako funkcionira za sve kupce, s jedinom razlikom u tome što što kupci iz inozemstva za područje dostave moraju odabrati "Europa" ili "Ostale zemlje svijeta", a za vrstu plaćanja WSPay (kreditna kartica) ili Virmanom (bankovni transfer).

Molimo kliknite ovdje za detaljni vodič kroz proces narudžbe ili nas kontaktirajte za više informacija.

 

There are yet no reviews for this product.