Šerić - Upravljanje razvojem specijaliziranog turističkog proizvoda_naslovnica_WEB
Oznaka: W-1021

UPRAVLJANJE RAZVOJEM SPECIJALIZIRANOG TURISTIČKOG PROIZVODA, Grupa autora

Sažetak:

Kontinuirani rast interesa za specijaliziranom turističkom ponudom potiče poduzetnika na promišljanje novih ideja specijaliziranih turističkih proizvoda. To često podrazumijeva značajna financijska ulaganja u opremu i resurse. Često očekivana zarada izostane. U čemu je problem? U našoj praksi se potencijalno zanimljiva ideja nove specijalizirane turističke ponude momentalno transformira u proizvod. Zanemaruje se analize i testiranje obilježja i drugih karakteristika o kojima dugoročno ovisi njena privlačnost i moguća maksimalna cijena. Autori su temelju vlastitih poslovnih iskustava i mnogih provedenih istraživanja razvili i detaljno predstavili model razvoja novog specijaliziranog turističkog proizvoda.

Knjiga predstavlja detalje procesa od razvoja ideje do komercijalizacije nove specijalizirane turističke ponude. Primjenom u knjizi predstavljenog koncepta razvoja svaka se poduzetnička ideja može provjeriti i testirati obzirom na njen financijski potencijal i mogućnost zarade.

Materija u knjizi je razrađena kroz 8 poglavlja i 28 pod poglavlja u kojima se po redoslijedu predstavljaju sugerirane i u praksi autora potvrđene aktivnosti razvoja svakog novog specijaliziranog turističkog proizvoda.

Ovo je prva knjiga u globalnim okvirima koja predstavlja u praksi provjeren koncept razvoja specijaliziranih turističkih proizvoda čija je učinkovitost potvrđena i u poslovnoj praksi autora: Neki konkretni primjeri su u knjizi i predstavljeni.

Bilješka o autoru/autorici:

Šerić Neven, doktor ekonomskih znanosti u zvanju redovitog profesora i pročelnik Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta u Splitu. Radno iskustvo: međunarodno poslovanje, poduzetništvo, vrhovni menadžment (turizam). Član uredništva i recenzent znanstvenih časopisa American Journal of Economics, Advances in management, te član znanstvenih odbora više međunarodnih znanstvenih konferencija. Kao marketinški savjetnik bio je angažiran u više tvrtki za osmišljavanje, razvoj i upravljanje specijaliziranim turističkim proizvodima (Avanturistički turizam -Kamena svjetla-turistički boravak na jadranskim svjetionicima za Plovput; Duhovni turizam – boravak u franjevačkim samostanima za adriaticu.net Certificirani Predavač - edukator o upravljanju programima i projektima EU; Zdravstveni turizam – alternativna medicina za zdraviji život – TZ Gradac i dr.). Pored kolegija Istraživanje tržišta u turizmu, Marketing hotelskog poduzeća, Strategije marketinga u turizmu, Poslovna logistika i Upravljanje proizvodom na matičnom Ekonomskom fakultetu, nositelj je i kolegija Advanced Marketing, Brand management in tourism i E-marketing in tourism and hospitality na inozemnim znanstvenim institucijama. Autor 10 znanstvenih knjiga objavljenih u Hrvatskoj, Velikoj Britaniji (Emerald Publishing) i Crnoj Gori, te deset stručno popularnih knjiga, osam poglavlja u znanstvenim knjigama (2 Springer, Velika Britanija), dvije recenzirane nastavne skripte, sedamdesetak znanstvenih i tristotinjak stručnih objavljenih radova.

Ivan Peronja, doktor ekonomskih znanosti u zvanju docent i prodekan za poslovodstvo Pomorskog fakulteta u Splitu. Područja znanstvenog interesa su mu vezana uz ekonomiju pomorstva i obalnih područja, financiranje pomorske i lučke infrastrukture. Na Pomorskom fakultetu u Splitu nositelj je više kolegija iz polja ekonomija. Kao član projektnog tima sudjelovao je na više nacionalnih i međunarodnih znanstvenih i stručnih projekata, autor/koautor je nekoliko stručnih studija, te je održao niz predavanja kao angažirani predavač na EU projektima. Autor je dva poglavlja u znanstvenim knjigama, jedne recenzirane nastavne skripte, više od trideset objavljenih znanstvenih i stručnih radova. Član je programskog i organizacijskog odbora više međunarodnih znanstvenih konferencija, te recenzent više radova objavljenih u znanstvenim časopisima i međunarodnim zbornicima radova. Član je udruga Danube-Adria Association for Automation & Manufacturing, ERSA Croatia i udruge hrvatski računovođa. Višegodišnji je bliski suradnik Nevena Šerića.
Filipa Marušić je diplomirala pod mentorstvom prof. Nevena Šerića na području prilagođavanja destinacijske ponude ciljanim emitivnim tržištima. Tijekom studija, i nakon njega kontinuirano surađuje u istraživanjima i projektima sa svojim mentorom. Vlasnica je specijalizirane turističke agencije u sklopu koje kontinuirano razvija i nudi različite specijalizirane turističke proizvode, te je i direktorica hotela Peristil u Splitu. Autorica je više znanstvenih radova koje je izlagala i na međunarodnim konferencijama. Posebno područje interesa joj je razvoj i upravljanje specijaliziranih turističkih proizvoda destinacijski marketing vezano uz upravljanje resursima za kreiranje prepoznatljivih destinacijskih ikona.

Ključne riječi: Razvoj, Specijalizacija, Turizam, Ponuda, Destinacija

E-mail: Neven Šerić 

 

Naslov: Upravljanje razvojem specijaliziranog turističkog proizvoda
Autor: Neven Šerić, Ivan Peronja, Filipa Marušić
Broj stranica: 178
Nakladnik: REDAK
Godina izdanja: 2020 .
ISBN: 978-953-336-655-5
Tisak: digitalni tisak knjiga - print na zahtjev

 

Kako naručiti knjigu? Proces online kupovine jednako funkcionira za sve kupce, s jedinom razlikom u tome što što kupci iz inozemstva za područje dostave moraju odabrati "Europa" ili "Ostale zemlje svijeta", a za vrstu plaćanja WSPay (kreditna kartica) ili Virmanom (bankovni transfer).

Molimo kliknite ovdje za detaljni vodič kroz proces narudžbe ili nas kontaktirajte za više informacija.

Trenutno nema recenzija za ovaj proizvod.