naslovnica WK (10)logistika hotelskog poslovanja
Oznaka: W-1020

LOGISTIKA HOTELSKOG POSLOVANJA, Grupa autora

Sažetak:

Rast konkurencije u hotelskom poslovanju nametnuo je drugačije pristupe u upravljanju hotelskim operacijama i procesima. Logistika u hotelskom poslovanju kao svekolika podrška svim aktivnostima koje podrazumijeva integrirani hotelski proizvod prerasla je u jednu od ključnih platformi jačanja konkurentnosti, diferencijacije hotelskih proizvoda i usluga i optimizacije. Autori su temeljem konzultantske prakse u hotelskom sektoru istu povezali s recentnom teorijom i nalazima vlastitih istraživanja te predstavili primjenjive operativne, taktičke i strateške smjernice u logističkim aktivnostima upravljanju hotelskom nabavom, prodajom, načinima korištenja business intellignece alata u hotelskom poslovanju, praćenja i istraživanja turističkih tržišta te promocijom hotela. U knjizi su predstavljena aktualna međunarodna iskustva te dobra praksa projekata na kojima su autori bili angažirani ili su proveli određena istraživanja. Knjiga predstavlja nadogradnju objavljenih Istraživanja tržišta za turističke subjekte (Šerić, Jurišić, 2014) i Upravljanja marketingom hotela (Šerić, Jakšić Stojanović, Jerkunica, 2019). Materija u knjizi je razrađena kroz 7 poglavlja i 25 pod poglavlja u kojima autori logičnim slijedom povezuju teoriju s dobro međunarodnom i domaćom praksom vrednujući materiju i temeljem nalaza vlastitih istraživanja. Ovo je prvo djelo na hrvatskom jeziku koje obrađuje logistiku hotelskog poslovanja. Knjiga je praktična za samostalnu edukaciju, a posebno će koristiti menadžerima hotela, srednje i vrhovne razine. U knjizi su predstavljeni mnogi alati kojima se može ocijeniti efikasnost postojećih logističkih aktivnosti u nabavi, prodaji, promociji i drugim područjima hotelskog poslovanja. Pored toga u knjizi su date konkretne smjernice prema kojima se može samostalno oblikovati marketinški informacijski sustav , kao i efikasan prodajno promotivni sustav putem za tu svrhu namijenjenih portala na Internetu. Predstavljena materija je iskoristiva za smanjenje troškova, rast godišnje popunjenosti i rast lojalnosti gostiju za sve hotele, bez obzira na veličinu smještajnih kapaciteta, kategorizaciju i sadržajni kontekst. Unapređivanjem postojećih i implementacijom u knjizi predstavljenih novih logističkih aktivnosti hotelski subjekt će povećati godišnju popunjenost, sniziti udio troškova u godišnjem prihodu, povećati zaradu i brojnosti lojalnih gostiju. Dovoljno razloga da detaljno pročitate knjigu.

Bilješka o autoru/autorici:

Šerić Neven, doktor ekonomskih znanosti u zvanju redovitog profesora i pročelnik Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta u Splitu. Radno iskustvo: međunarodno poslovanje, poduzetništvo, vrhovni menadžment (turizam). Član uredništva i recenzent znanstvenih časopisa American Journal of Economics, Advances in management, te član znanstvenih odbora više međunarodnih znanstvenih konferencija. Kao marketinški savjetnik bio je angažiran u više tvrtki za osmišljavanje, razvoj i upravljanje specijaliziranim turističkim proizvodima (Avanturistički turizam -Kamena svjetla-turistički boravak na jadranskim svjetionicima za Plovput; Duhovni turizam – boravak u franjevačkim samostanima za adriaticu.net Certificirani Predavač - edukator o upravljanju programima i projektima EU; Zdravstveni turizam – alternativna medicina za zdraviji život – TZ Gradac i dr.). Pored kolegija Istraživanje tržišta u turizmu, Marketing hotelskog poduzeća, Strategije marketinga u turizmu, Poslovna logistika i Upravljanje proizvodom na matičnom Ekonomskom fakultetu, nositelj je i kolegija Advanced Marketing, Brand management in tourism i E-marketing in tourism and hospitality na inozemnim znanstvenim institucijama. Autor 10 znanstvenih knjiga objavljenih u Hrvatskoj, Velikoj Britaniji (Emerald Publishing) i Crnoj Gori, te deset stručno popularnih knjiga, osam poglavlja u znanstvenim knjigama (2 Springer, Velika Britanija), dvije recenzirane nastavne skripte, sedamdesetak znanstvenih i tristotinjak stručnih objavljenih radova.

Mario Dadić, magistar ekonomije, predavač na Sveučilišnom Odjelu za stručne studije u Splitu. Doktorand Ekonomskog fakulteta u Splitu. Radno iskustvo: menadžment, prodaja, poduzetništvo. Tijekom poslovne karijere obavljao je dužnost direktora tvrtki Koteks d.d. i Split gradnja d.o.o. U Ustanovi za osobe s invaliditetom DES je bio voditelj prodaje te pomoćnik ravnatelja za razvoj i investicije. U tvrtki AD Brodovi je bio voditelj prodaje. Osnovao je vlastitu tvrtku koja posluje s mnogim hotelskim subjektima. Autor je više stručnih i znanstvenih radova te recenzent. Nositelj je kolegija Prodaja i distribucija, Ponašanje potrošača, E – poslovanje te kolegija Sales and distribution za Erasmus studente, a sunositelj je kolegija Osnove trgovine i turizma. Višegodišnji je bliski suradnik Nevena Šerića.

Ante Radas, sveučilišni specijalist ekonomije, trenutno pohađa Poslijediplomski doktorski studij. Radno iskustvo: međunarodni menadžment, poduzetništvo i edukacija. Tijekom poslovne karijere obnašao je funkcije financijskog direktora u Končar Električnim uređajima d.d. a potom je istu funkciju obnašao i u AD Brodovima d.o.o. Nakon toga prelazi na funkciju Predsjednika Uprave u AD Brodovima, a funkcije u vrhovnom menadžmentu je obnašao i u drugim sestrinskim tvrtkama grupacije AD plastik. Samostalno proveo restrukturiranje Grupacije Prevent, a kao izvršni direktor za restrukturiranje bio je angažiran u kompanijama GEPADE i Machalke GMBH u Republici Njemačkoj. Nakon odlaska s menadžerskih funkcija posvećuje se privatnom poduzetništvu, odnosno poslovnom savjetovanju na projektima za inozemne i domaće investitore. Razvija i vlastite projekte u turizmu i nautici. Član je Upravnog odbora asocijacije Berkut za poslovnu suradnju s Kazahkstanom. Višegodišnji je bliski suradnik Nevena Šerića.

Ključne riječi: Hotelijerstvo, Logistika, Aktivnosti, Upravljanje, Hotel

E-mail: Neven Šerić 

 

Naslov: Logistika hotelskog poslovanja
Autor: Neven Šerić, Mario Dadić, Ante Radas
Broj stranica: 164
Nakladnik: REDAK
Godina izdanja: 2020 .
ISBN: 978-953-336-656-2
Tisak: digitalni tisak knjiga - print na zahtjev

 

Kako naručiti knjigu? Proces online kupovine jednako funkcionira za sve kupce, s jedinom razlikom u tome što što kupci iz inozemstva za područje dostave moraju odabrati "Europa" ili "Ostale zemlje svijeta", a za vrstu plaćanja WSPay (kreditna kartica) ili Virmanom (bankovni transfer).

Molimo kliknite ovdje za detaljni vodič kroz proces narudžbe ili nas kontaktirajte za više informacija.

Trenutno nema recenzija za ovaj proizvod.