mr. sc. Ivan Mance

U Zagrebu 20. 5. 2013.

Za tvrtku Redak saznao sam preko njihovih internetskih stranica. Kada sam dovršio svoj uradak i odlučio isti objaviti u formi knjige, obzirom da nisam imao iskustva u tome, krenuo sam pretraživati Internet sa željom pronalaženja postojećih opcija.

Uz Redak komunicirao sam i s nekoliko drugih tvrtki, no njihova ponuda nije mogla niti približno konkurirati tvrtki Redak.

Najkraće, od prvog do zadnjeg kontakta (e-mailom, telefonom), ostao sam iznenađen preciznošću, korektnošću i poslovnom ozbiljnošću tvrtke Redak u smislu apsolutno svih dogovorenih i definiranih aktivnosti oko postupka objavljivanja knjige. Dakle, mene tada kao potpunog laika u tom dijelu, tvrtka Redak vodila je od početka do kraja, upoznavajući me s cijelom procedurom, učeći me poslu objave knjige te nerijetko odgovarajući na sijaset mojih pitanja i nepoznanica. 

Cijeli posao odrađen je korektno, u rokovima koje smo zajednički definirali, u okviru cijena koje smo dogovorili (što je vrlo značajno u cijeloj priči – a povoljnije s obzirom na „print na zahtjev“ trenutno ne postoji u RH) te po kompletnom hodogramu koji je potreban da bi jedno autorsko djelo ugledalo svjetlo dana u formi knjige. Zaštita podataka, zaštita samog autorskog djela jest kategorija koja je kod Retka neupitna.

Bez obzira na ugovorno definiran i ovjeren poslovni odnos, kod tvrtke Redak poslovna suradnja i korektnost u smislu isplate autorskih honorara je na vrlo visokoj razini, gdje zaista redovito dobivam sva izvješća o prodaji moje knjige, redovito mi sjedaju uplate autorskih honorara na ugovoreni žiro račun te u svako doba mogu zatražiti i dobiti kompletnu analitiku prodaje, narudžba i drugu evidenciju. I u tom dijelu zaista nemam nikakvih zamjerki, a što danas, obzirom na stanje mase pravnih osoba u RH, isto tako ne može biti zanemarivo.

Za kraj mogu reći da sam osobno izuzetno zadovoljan s poslovnom suradnjom tvrtke Redak i mene kao autora te smatram da tvrtka Redak posluje s visokim standardom komunikacije s klijentima, a što mi daje za naslutiti da su u Retku implementirali visoku razinu marketinških aktivnosti, a poglavito u dijelu upravljanja odnosima s klijentima (engl. Customer Relationship Management – CRM). 

Da li je to posljedica intuitivne želje za privlačenjem klijenata ili, po meni, sustavnog pristupa unaprjeđenju komunikacije s klijentima, ostaje za odgovoriti Retku, no mi kao kupci (klijenti) svakako možemo biti zadovoljni pristupom i poslovnošću tvrtke Redak. Osobno znam da ću i dalje poslovati i komunicirati isključivo s Retkom (moguće i u mojim novim radovima – ako takvih bude) jer su običnom čovjeku (koji samostalno radi, financira i objavljuje neko književno djelo) posao olakšali do krajnjih granica.

Tvrtka Redak marketinški je osviještena na visokom nivou, u smislu fokusiranosti na klijente, pa i na ispunjavanje njihovih prijedloga i želja, no prostora za napredak svakako da još ima... jer, ma koliko dobri bili, uvijek možemo biti i bolji. Toga su sigurno svjesni u tvrtki Redak, tako da u budućnosti možemo očekivati još bolje i kvalitetnije usluge od ove tvrtke koja već sada zaslužuje moj veliki respekt i profesionalno poštovanje, a što je zalog za našu moguću poslovnu suradnju i u budućnosti.

mr.sc. Ivan Mance autor je knjige Kosinj - Izvorište hrvatske tiskane riječi.