×

Napomena

404 Odabrani proizvod više ne postoji

Ekonomija

NEOVISNOST SREDIŠNJE BANKE I MONETARNA STABILNOST, Damir Piplica
195,00 kn
NEOVISNOST SREDIŠNJE BANKE I MONETARNA STABILNOST, Damir Piplica

Sažetak:Autor je najprije opisao razvoj ideje o neovisnosti središnje banke te naznačio...

ZNANSTVENI ČASOPIS „INTERDISC. DESCRIP. OF COMPLEX SYSTEMS“
150,00 kn
ZNANSTVENI ČASOPIS „INTERDISC. DESCRIP. OF COMPLEX SYSTEMS“

Sažetak: 5 znanstvenih radova inozemnih i domaćih autora o modeliranju i simulaciji...

ZNANSTVENI ČASOPIS „INTERDISC. DESCRIP. OF COMPLEX SYSTEMS“
150,00 kn
ZNANSTVENI ČASOPIS „INTERDISC. DESCRIP. OF COMPLEX SYSTEMS“

Sažetak: 8 znanstvenih radova o različitim suvremenim pitanjima teorijske i primjenjene...

web naslovnica8
100,00 kn
PRESUDE SUDA EU IZ PODRUČJA PDV-A: SPRJEČAVANJE UTAJA I PRIJEVARA

Sažetak: Članstvom u Europskoj Uniji Republika Hrvatska postala je dio zajedničkog EU...

naslovnice_WK
175,00 kn
POREZ NA DODANU VRIJEDNOST S KOMENTAROM, Grupa autora

Sažetak:  Tijekom 2016. započeta je provedba porezne reforme s promjenom 16 propisa koji...

HEDGIRATI ILI NE, Ivo Šperanda
170,00 kn
HEDGIRATI ILI NE, Ivo Šperanda

Sažetak: Cjelokupna knjiga  svojom kako koncepcijom  tako i konačnim iznašašćima...

PLIVATI POSLOVNIM VODAMA I OSTATI ŽIV, Olga Štajdohar-Pađen
100,00 kn
PLIVATI POSLOVNIM VODAMA I OSTATI ŽIV, Olga Štajdohar-Pađen

Sažetak: Zanimljiv mozaik poslovnih tema bitnih za svakog zaposlenog čovjeka...

OGRANIČENA PONUDA 2 ZA 1 - NEUROMARKETING I PRODAJA
350,00 kn
OGRANIČENA PONUDA 2 ZA 1 - NEUROMARKETING I PRODAJA

Knjiga Marketinška oružarnicaKnjiga Marketinška oružarnica rezultat je višegodišnjeg rada...

PRODAJNA POLITIKA HOTELSKIH PODUZEĆA, Marija Dragičević
120,00 kn
PRODAJNA POLITIKA HOTELSKIH PODUZEĆA, Marija Dragičević

Sažetak:Knjiga „Prodajna politika hotelskih poduzeća“ bavi se problemom optimalnog izbora...

DISFUNKCIONALNA KUPOVNA PONAŠANJA U INTERNETSKOM OKRUŽENJU
120,00 kn
DISFUNKCIONALNA KUPOVNA PONAŠANJA U INTERNETSKOM OKRUŽENJU

Sažetak: U knjizi „Disfunkcionalna kupovna ponašanja u internetskom okruženju“ autorice...