DUNATO_NASLOVNICE WK
Product Code: W-0828

THE HUMAN CENTERED BRAND, Nela Dunato

Sažetak:

Promovirajte svoj biznis jasno, autentično i s lakoćom.

The Human Centered Brand je priručnik o brendiranju za male tvrtke, obrte, udruge i nezavisne kreativce koji vam pomaže da izgradite iskrene i trajne odnose sa svojim klijentima i publikom. Ne čekajte da vam drugi kažu što trebate raditi – kreirajte sami svoju brend strategiju.

Metode opisane u ovoj knjizi omogućavaju vam da se prirodno izražavate u komunikaciji s klijentima i stvorite izvanredan, jedinstven i održiv brend. Knjiga je prikladna za pisce, prevoditelje, marketinške konzultante, odvjetnike, ilustratore, dizajnere, programere, psihoterapeute, liječnike, vlasnike kreativnih agencija, slikare, glazbenike, knjigovođe, frizere, masere i sve ostale male poduzetnike koji pružaju usluge svojim klijentima.

Bilo da ste potpuni početnik ili imate mnogo iskustva s marketingom i dizajnom, ova će vam knjiga pružiti nove spoznaje o vlastitom brendu i inspirirati vas na mnoštvo ideja koje ćete moći odmah upotrijebiti u svom poslu.

Bilješka o autorici:

Nela Dunato je umjetnica, dizajnerica i spisateljica iz Rijeke. Dizajnom se profesionalno bavi od 2005. godine te radi s malim tvrtkama na unaprijeđenju njihovih vizualnih identiteta i klijentskog iskustva. Ideje i metode predstavljene u njenoj prvoj knjizi "The Human Centered Brand" bazirane su na njenom iskustvu rada s klijentima te interesu za psihologiju, simboliku i osobni razvoj.

Također podučava grafički dizajn pri Otvorenom učilištu Algebra, vodi radionice kreativnih i poslovnih vještina te predaje na konferencijama. Piše članke o umjetnosti, dizajnu, marketingu, poduzetništvu i kreativnosti, a njen popularni blog Tutor.blog potaknuo je i educirao cijelu generaciju mladih hrvatskih web dizajnera. Dobitnica je nagrade Sfera i nagrade Europskog društva za znanstvenu fantastiku za najbolju ilustraciju.

Ključne riječi: brend strategija, branding, marketing, dizajn, promocija, promidžba, vizualni identitet, poslovna komunikacija, društvene mreže, digitalni marketing, web stranice, osobni brend, komunikacija s klijentima, knjiga standarda

Link: https://humancenteredbrand.com/

Naslov: The Human Centered Brand
Autorica: Nela Dunato
Broj stranica: 328
Nakladnik: Nela Dunato Art & Design, obrt za kreativne usluge, vl. Nela Dunato
Godina izdanja: 2018.
ISBN: 978-953-48171-1-7
Tisak: digitalni tisak knjiga - print na zahtjev 


Kako naručiti knjigu? Proces online kupovine jednako funkcionira za sve kupce, s jedinom razlikom u tome što što kupci iz inozemstva za područje dostave moraju odabrati "Europa" ili "Ostale zemlje svijeta", a za vrstu plaćanja WSPay (kreditna kartica) ili Virmanom (bankovni transfer).

Molimo kliknite ovdje za detaljni vodič kroz proces narudžbe ili nas kontaktirajte za više informacija.

 

There are yet no reviews for this product.