MEMENTO - FOKUS GRUPE, VOL. 4, Jasmina BajićMEMENTO - FOKUS GRUPE, VOL. 4, Jasmina Bajić
Product Code: WMEM-110004

MEMENTO - FOKUS GRUPE, VOL. 4, Jasmina Bajić

30,00 kn
Manufacturer Redak

Sažetak:

Memento Fokus grupe, vol.4, 2011.(Focus groups, Vol.4, 2011)

predstavlja METODOLOŠKI PODSJETNIK koji pomaže studentima i stručnjacima s područja društvenih znanosti (i šire) u praćenju stručne (sociološke i slične) literature s metodološkim (empirijskim ili istraživačkim) sadržajima. U tom smislu ovaj MEMENTO samo je primjerena pomoć i svojevrstan metodološki vodič, a nikako ne može biti zamjena za adekvatna tematski slična metodološka (stručna i znanstvena) djela. Nastao je kao rezultat nastavnoga, posebno istraživačkoga rada sa studentima Odsjeka za sociologiju Filozofskog fakulteta u Splitu, u metodološkom modulu na predmetima čija je nositeljica prof. dr. sc. Anči Leburić (redovita profesorica) i u okviru kojih seminare izvode dr. sc. Marija Lončar (docentica) i Zorana Šuljug Vučica (asistentica).   

Bilješka o autorici:

JASMINA BAJIĆ, rođena 1984. godine u Splitu, gdje je završila osnovnu i srednju školu. Trenutačno je studentica I. godine diplomskog studija jednopredmetne sociologije istraživačkog usmjerenja, na Filozofskom fakultetu (Sveučilišta u Splitu).
Objavila je tri metodološka eseja na teme „Istraživačko kreiranje odnosa između postavljene teorije i empirijskih podataka“, „Najčešće korišten tip intervjua u sociološkom istraživanju“ i „Poteškoće u koncipiranju istraživačke strategije (na primjeru sociološkog istraživanja mladih)“.

Link: Jasmina Bajić
E-mail: Jasmina Bajić

Ključne riječi:

vrste, dizajniranje, planiranje, doprinosi fokus grupa, focus groups

Naslov: MEMENTO – FOKUS GRUPE vol. 4
Autor: Jasmina Bajić
Broj stranica: 4
Nakladnik: REDAK
Godina izdanja: 2011.
ISBN: 978-953-7595-73-9
Tisak: digitalni tisak knjiga - print na zahtjev

Product Length: 0.0000 cm
Product Width: 0.0000 cm
Product Height: 0.0000 cm
Product Weight: 0.0000 kg
Product Packaging: 0.0000
There are yet no reviews for this product.