OSNOVE MARKETINGA (2010) Damir Dobrinić
Sažetak:
Knjiga „Osnove marketinga“ namijenjena je prvenstveno studentima visokih učilišta na kojima se izvodi predmet „Marketing“, kao i svima onima koji se žele upoznati s marketingom kao znanstvenom disciplinom i poslovnom filozofijom.
Predmetna tematika promatra se kroz dvije logičke cjeline. Prva definira i obrađuje klasičan (masovni) marketinški pristup, dok se drugom objašnjavaju specifičnosti i prednosti personaliziranog pristupa tržištu na način provedbe izravnog marketinga.
Bilješka o autoru:
Dr. sc. Damir Dobrinić, u zvanju docenta, nositelj je kolegija: Marketing, Marketing baze podataka i Internet marketing na FOI Varaždin. Autor je dvadesetak znanstvenih i stručnih radova te koautor četiri knjige:
Direktni marketing (2002.)
Izravni marketing (2006.)
Inovativni marketing (2008.)
Međuzavisnost liberalizacije poštanskog tržišta i izravnog marketinga (2009.)
e-mail: Damir Dobrinić
Naslov: OSNOVE MARKETINGA
Autor: Damir Dobrinić
Broj stranica: 358
Nakladnik: Redak
Godina izdanja: 2010.
ISBN: 978-953-7595-23-4
Tisak: digitalni tisak knjiga - print na zahtjev