Hedda Martina Šola, dr.sc.

U Zagrebu, 29.06.2016.

Koliko puta ste pročitali na internetu nečije pohvale? Koliko puta su Vas osobno zatražili da napišete par riječi preporuke (možda vam i kauzalno ponudili proizvod/uslugu zauzvrat po sniženoj cijeni)?! U današnje vrijeme pojavom digitalnog marketinga i novih tehnologija, uistinu teško je identificirati "pravu" preporuku od "umjetno plasirane" preporuke (što se stručno u marketingu zove: "community management"). No, moram priznati da iščitavajući impresije nekolicine autora Izdavačke kuće Redak, iščitala sam njihov iskreni i pozitivan duh, te sam i osobno ponukana upravo tim preporukama i to pravim preporukama, odlučila se za Izdavačku kuću Redak. Kao profesor na nekoliko privatnih fakulteta, raspitala sam se među kolegama i kolege su mi također dali prekrasne preporuke. Osobno mogu reći, kako sam ugodno iznenađena da u današnjem svijetu postoji Izdavačka kuća u kojoj se njeguje intelektualni kapital, a to su upravo ljudi koji daju konačni obol svakoj knjizi. Izdavačka kuća Redak zrači visokoprofesionalnim timom koji je na dispoziciji autoru i izvan formalnog radnog vremena, štoviše, kada sam zaprimila prvi otisnuti primjerak svoje knjige, zamislite, gospođa Nikolina Jelić me je molila da joj na večer i na Viber javim da li sam zadovoljna?! Uistinu, nemam riječi, osim visokih riječi hvale i poticaja da se druge Izdavačke kuće ugledaju na predan i visokomotiviran rad, kako to radi REDAK!

Hedda Martina Šola, dr.sc. autorica je knjige Marketinška Oružarnica prve knjige o neuromarketingu u Hrvatskoj!